Alaposan megcsúszott az 1994-es FPS/RPG-klasszikus, a System Shock újrájával a NightDive Studios csapata, hiszen eredetileg 2017-ben szerették volna azt kiadni, ám pár hónappal ezelőtt 2018-ra csúsztatták a premiert minden különösebb magyarázat nélkül. Pedig úgy tűnt, hogy jól haladnak a munkálatok, hiszen egy játszható demó is napvilágot látott a játékból, de a jelek szerint valamivel meggyűlt a bajuk a fejlesztőknek. A kickstarteres pénzből készülő System Shock Remasteredben az alapoktól építi újjá a 3D-s shooterek egyik mérföldkövének számító játékot a csapat, méghozzá a Unity Engine segítségével, így végre a kornak megfelelő látványvilág és játékmenet elemek mellett szállhatunk majd szembe a Citadel űrállomást ellepő kiborgokkal és mutálódott emberekkel, akiket a SHODAN nevű mesterséges intelligencia szabadít ránk. Alig várjuk, ahogyan az ugyancsak előkészületben lévő folytatást, a System Shock 3-t is.

Forrás: IGN